| 
	
		
			| Kondor Béla: A Katasztrófa I-XIX. sorozatból.   A művész műterme, amely témaként, a művész otthonaként, illetve a műalkotás létrejöttének eredendő helyszíneként a késő reneszánsztól kezdve állt a művészi figyelem középpontjában, 
				az 1960-as és 70-es évek Magyarországán, majd a későbbi évtizedekben is különleges jelentéssel és jelentőséggel bírt. Egyszerre volt a művészi kísérletezés legtermészetesebb közege, a művészi kreativitás fókuszpontja, a MŰ megszületésének és létrehozásának titokzatos helye. A műterem sokszor volt menedék, magánrítusok, szertartások színpada, a művész jelenléte által „megszentelt” hely, s ugyanakkor mindennapi létezésének közege, csigahéj, amely elválaszthatatlanul hozzánőtt lakójához. | Magyar Nemzeti Galéria |  
		
			
				|  (0) |  
	
		
		
		 Az Erimtan Múzeum Ankarában  
		
		 Baselitz. Újrajátszott múlt  
		
		 A lengyel ulánusok a Jósa András Múzeumban  
		
		 Utolsó felvonás. IV. Károly király koronázása – 1916 a Magyar Nemzeti Múzeumban  
		
		 Gésák a Duna-parton. A  japán kultúra hatása a magyar művészetre  | 
	Villágmodellek az MNG-ben 4 |